Det är jag och Susan Pevensie..

Så tråkigt det känns att uppdatera bloggen ibland... Speciellt nu när man är i Sverige och inget kun inträffar... Dagarna bara går...
Annat blir det på kommande resa... Då har man ju lite mer att berätta om under dagens gång...

Idag har jag dock varit sminkdocka till en väninna som går en Make-up artist kurs.. Först en 50-tals look. Cool! Sedan en brud look... Ja, mitt bröllop har nog aldrig planerats så mycket som idag :P

Riktigt snygg blev sminkningen iallafall! Hett som tusan!
Och sen var det direkt till jobb efter det. Sånna komplimanger och blickar man fått idag. Kändes riktigt trevligt!

Min kompis tog bilder, får se om jag kan få tag på dem, så jag kan lägga upp dem här sen... :)
Kändes tråkigt att tvätta bort sminket nu ikväll.. Men samtidigt lite skönt för huden att andas!

Jobb hela helgen som återstår...! Men åååh! Jag vill ju så gärna hitta en mantel... Eller sy en mantel... Men jag har ingen symaskin... Jag har inget tyg... Så det går inte så bra då... *sigh*
Ska ju vara Susan Pevensie från Narnia på Ullis Narniafest den 29e!
Vet inte om jag ska ha min

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0