Gavin DeGraw - Konsert & Meet and greet :D

Det går inte att beskriva gårdagen!
Lång om länge kom jag fram till KB hallen i Köpenhamn... Har upptäckt att metro systemet är rätt lätt ändå!

Sedan väntade 1 ½ timmes väntan i kön. Jag var rätt långt fram. Kanske 4e eller 5e raden.
Kallt som få! But totally worth it!
När vi väl släpptes in, ca kl 19, så var jag i relativt stort behov av the ladies room.. Men jag ville hellre få en front row plats, så ja... prioritering ;)
Totally wort it too! Hah! Kom längst fram, och där väntade yttligare en timmes stående i väntan på the opening act.

Visste inte vem som skulle öppna för Gavin, men han visade sig vara väldigt duktig! En sångare från England som heter Jack Serovetti. Snygg som få dessutom!

Han spelade i ca 30 minuter, sen skulle scenen sättas i ordning till Gavin & co. Som tog ca 30 minuter till... 
Men när han väl kom ut på scenen... Wow! 

Han var så otroligt bra live, så det finns inte! Han spelade låtar från sin nya CD och från hans gamla (Chariot).
Publiken sjöng med vissa gånger och det var så man fick goose bumps!! Det var så rysande bra!

Speciellt när han sjöng Chariot och I don't wanna be. Och just I don't wanna be är min absoluta favorit. Så jag var helt lyrisk när han väl spelade den!

Det var helt underbart att stå längst fram och se honom på så nära håll när han sjöng. Underbart!!

Men det bästa var nog efter konserten...!
Jag köpte hans nya CD och en keps (skit snygg!). Men vad jag inte lagt märke till var att de 200 första som köper hans CD får träffa honom och får den signerad. Wee!!
Så jag ställde mig i kö igen... Tog väl runt en timme.. Men Soooo worth it! Fick tyvärr ingen pose bild med honom... Sträng elak Security man... Typ alla som var före mig fick det, men de hade inte mer tid, så jag fick inte. Men men.. Jag var så uppslukad i att träffa honom, så det spela inte så stor roll.. Han var så trevlig och jordnära!! Inte alls ''Var är din CD, låt mig signera den... Jaja, tack och hej''.. Han förde samtal och var väldigt mellow. Me like!

Och jag kunde ju inte gå utan en kram... Som typ alla andra, men ändå! :)

Jag träffade två tjejer i kön, väldigt trevliga! Veronica och... Damn.. jag och namn.. Aja, det kommer väl...
Men sen började jag snacka med en av vakterna, som för övrigt var väldigt snygg! ;)  Better yet, han var jätte trevlig!
Det visade sig att han också var med i ett band. Har bara hört lite, men det var bra!
Och eftersom klockan var efter midnatt så gick inga fler metro till stationen.. Så jag fick skjuts av honom :)
So sweet! 

Var hemma runt kl 2:30... Allmänt lyrisk... Att skriva att det var en toppenkväll är en underdrift... Så ja.. obeskrivligt bra! :)

I don't wanna be anything other than what I've tryin' to be lately!



 

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0