Resbloggar - Kommer snart!

Tanken var väl att jag skulle lägga mig. Jag ÄR ju faktiskt trött som få och borde sova...
Jaja, jag ska. Snart!

Jag tänkte bara berätta att jag håller på att lägga upp nya kategorier i bloggen! Dessa kommer att läggas till: Krossbu 2005, Kenya 2006, California 2006, Venezuela 2007, New York 2008...
Jag har fört någon form av blogg/logg/dagbok under dessa resor som jag kommer lägga upp här så fort tiden och orken sammarbetar (a.s.a.p, jag lovar!) :)

BEWARE! Jag har en tendens att skriva saker och ting väldigt utförligt!  
Men jag kommer även att göra en sammanfattning av resan med tips, idéer och förslag... Och som sagt så är det bara att höra av sig om
Eftersom en bild säger mer än tusen ord, så kommer jag dessutom lägga upp bilder.

Så nu har ni något att se fram emot! *applåder*

Nighty night!

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0