Ny design!

Jamen titta, vad säger ni? Visst är det vackert!

Och visst önskar jag att jag kunde säga att jag gjort det helt själv, men jag har inte hunnit köpa Webdesign for Dummies ännu, så jag har ju inte riktigt kommit igång.

Det är en väldigt trevlig tjej som heter Madeleine som har gjort denna snygga design till mig (Dock måste jag ju påpeka, utifrån mina önskemål. Viktigt!) och vilken design sen! Grym, helt enkelt!
Madeleine kan du besöka HÄR  *High fiiiive*

Och annars då?
Jo, dagen har ju kommit och passerat. Första dagen tillbaka på jobb... Börjar med ett 10 timmars pass.. Isch... 
Men jo visst, det har varit en rätt lugn dag ändå... Men var helt slut när jag kom hem... Så planen med att träna efter jobb sprack helt enkelt...
Imorgon börjar jag inte förrän 13:17, så jag ska sticka till gymmet på förmiddagen... 

Om jag gäspar mer så tror jag inte att min mun kommer kunna stängas. Någonsin. Så jag ger upp för ikväll!
God natt!


Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0