Nostalgitripp med Pippi Långstrump.

Ja, hur barnslig får man bli egentligen?
Äsch, vad gör väl det? Det är ju bara bra att man fortfarande tittar på barnfilmer. Det håller en ung ;) Haha!
Det har varit riktigt trevligt att titta på kortfilmerna med Pippi Långstrump... De som brukade visas på SVT 1...Då, förr i tiden ;)

Det visade sig att jag inte ens sett några av avsnitten...Hur nu det är möjligt... Men det kan ju också vara SÅ länge sedan jag såg dem sist, så jag helt enkelt inte kommer ihåg. Välkommen Alzheimers? Usch...

I övrigt så har jag varit på gymmet idag... Jätte härligt. Var där helt själv. Så skönt att slippa vänta på redskap och sånt...
Hade gärna tagit mig ner en stund nu också... Bara för att liksom... Men nja.. klockan är 1:30... Jag får vänta tills imorrn helt enkelt. Bara det inte blir som sist jag kom igång med träningen... Vilken träningsvärk jag hade dagen efter... Den var inte att leka med... Then again, det kändes ju verkligen som att man gjort nått! ;)

Har också hunnit med att jobba i 2 timmar... Är snart klar med e-mail listan... Det kan nog ta 3-4 timmar till.. Ska försöka hinna så mycket som möjligt innan jag börjar på mitt andra jobb igen på onsdag. Ångest!
...Känns som om jag har varit borta i ett år... Suck...

Nehepp... Nu ska jag ta en tripp till sängen!
Så jag önskar er alla en god natt!

Pussel!

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0