När man inte kan göra sig hörd, hur mycket man än skriker...

Har du någon gång pratat i telefon med någon... Som totalt missuppfattat hur du har menat, och har sedan framfört helt fel saker till andra människor, medans du är kvar i luren, hör allt och försöker skrika dig till uppmärksamhet utan att det ens märks lite grann?

Detta var min morgon och jag är så sjukt arg, ledsen och besviken! 
Att måla mig som fan på väggen sådär... och prata om mig som ett störande moment... 
Och ja! Jag hörde det där ''Hör hon vad vi säger nu?'' Så jävla fult!

Allt handlade om ett arbetspass jag ska ha idag. Jag sa att jag kunde jobba extra, endast om jag fick kvalificerad övertid. Vilket jag igår fick bekräftat att jag skulle få. Sen pratade jag med en kollega som sa att det inte alls är säkert. Så jag frågar cheferna igen. Den personen visste inte och skickade mig vidare till ekonomiavdelningen. Som jag ringde nu i morse...
Och hon förvrängde precis allt jag sa, inför mina chefer.. Så jag blev framförd som värsta bitterfittan.
Det enda jag sa var att jag IGÅR hade sagt att jag kan ta extrapasset om jag får kvalificerad övertid. Det fick jag bekräftat att jag skulle få, men en kollega sa sedan att det inte alls var säkert eftersom det var en 0-dag och inte FP dag.. Så jag frågade cheferna... Visste inte. Blir skickad till ekonomiavdelningen. Som tar det som att jag säger att jag inte tänker jobba idag om de inte ändrar min dag till en FP dag.. och att det är dålig stil av mig och att det blir mitt fel att tåget blir tappat om jag hoppas av nu.

För en som inte jobbar i branchen kanske det här låter helkonstigt... Men det är så jävla idiotiskt och jag kokar verkligen av ilska!
Efter detta kunde jag inte somna om.. Så 6 timmars sömn, och jag ska på ett nästan 10 timmar långt pass... Jomenvisst!


FAN!

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0