Make-up doll, again.

God förmiddag!
Har varit uppe sedan 7:30 idag... Haft en underbar dröm om att jag reste till Nya Zeeland och Australien... It's like I'm being called! ;)

Sedan var det iväg till MakeupStudion för att sitta modell åt Angelica igen.
Nu har jag hittat USB sladden till min mobil också så idag kan jag bjuda på bilder:

Makeup table :P Sminkbordet.

 Något morgontrött och osminkad. Charmknutte där!

 Då har hon påbörjat... Foundation, skuggor och ögonbryn.

 Massa meck med att sätta fast lösögonfransarna...

 Rougen är på...

Klart! Läppstift - Klar! Bara jag som inte kan le, tydligen...! :)


Så nu kommer jag vara extra fin på jobb igen.
Märkte ju sista vilken skillnad det var... Mycket mer blickar... Nästan lite överväldigande...
Kändes som om man gick runt med ''BAJS'' tatuerat på pannan eller nått... Men jag intalar mig själv att det var positiva blickar... Inget bajs.

Är så sjukt trött nu bara... Ska börja kl 16:08... Jobbar till 24:53... Tror jag har en Kristianstad och några Köpenhamn... Oavsett så är det ett biljettgranskarpass.. Så det är ju positivt!
Ska sova en timme nu innan jag ska iväg!

Natt'a!

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0