KENYA: Lördag, 21 Januari 2006

Jambo och god morgon!

Idag vaknade vi ca 8:30 (Jag har dock vaknat före klockan har ringt hela tiden...)

Vi segade oss upp och gick ner för att äta frukost!

Jag har även fått reda på att den jättegoda sylten är plommonsylt, och märket heter Zesta.

Jag trodde att det var jordgubbssylt.


Just det ja, jag glömde ju nämna den lilla incidenten igår... Gracie kissade antagligen på mig igår när jag bar henne (typ hela dagen). Känns bra att vi köpt en massa blöjor...


Och så Martin, den lilla sötnosen! Han sa efter mig när jag viskade massa ord på swahili till honom. Ord som asante sana, hakuna matata, sawa...


Jag saknar barnen! Jag kan inte säga det tillräcklig många gånger! Det känns så starkt i hjärtat! Att uttrycka sig i ord är ingenting i jämförelse med hur jag känner!


Idag ska vi till Nairobi Animal Orphanage med Mary. Vi ska klappa massa djur ungar, hoppas vi J


Därefter ska vi till Masaai Market och shoppa runt J


Men jag vill så gärna ut till barnhemmet igen... Jag vill träffa barnen!!


Nu ska vi träffa Mary!

//Malkia


Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0