Kvällsmys i Köpenhamn

God kväll, god kväll!

Igår spenderades kvällen med att lägga in en massa bilder till inläggen i Venezuela resbloggen. 
Men när ögonen inte orkade längre då blev jag lite smått nostalgisk och bestämde mig för att titta på Pippi Långstrump på de 7 haven. Så härlig den är!

Såg det lilla extra material som fanns också, kallat Ollebom. Det var regissören Olle Hellbom som berättade och de visade lite kort bakom kameran under inspelningar av Astrid Lindgrens filmer.
Bästa var när Inger Nilsson (Pippi) och Maria Johansson (Tjorven) berättade om inspelningarna. Men de var vuxna!
På Maria Johansson kunde man absolut se Tjorven, men Inger Nilsson hade man svårt att tro att hon var Pippi Långstrump en gång i tiden! :P~


Idag så vaknade jag vid 12 tiden och stack till gymmet strax efter. Härligt! De visade ju Madagascar på 5an... tråkigt nog med svenskt tal, men det var helt ok att titta på medans man sprang :P~

Sen har jag suttit och jobbat lite med Utkiken... 
Och därefter så stack jag in till Köpenhamn för att (ÄNTLIGEN) träffa Marie igen!
Vi träffades på planet till New York nu i sommar. Totally random... Men vi blev väldigt goda vänner.. Men jag har inte sett henne på drygt 4 månader!

Och nu är jag hemma igen! Var övertygad om att jag börjar vid 13 tiden imorgon, men ikke.. 17:02-24:53... Känns som 3 turer Köpenhamn... Det är det alldeles säkert..  Usch.. 
Betyder att jag måste cykla till jobb också... Annars får jag gå hem... Det är ju bara så blåsigt om dagarna nu. Och ALLTID har jag motvid till jobb! (Och självklart från jobb också...!)
Men men, nog klagat över dagens i-landsproblem!

Nu tänkte jag lägga in lite fler bilder!
Later!

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0