Kenya, Venezuela och Cali är upplagda!

Jösses ja!
Idag har jag varit riktigt duktig! Jag har lagt upp både Kenya, Cali och Venezuela bloggarna!
Det finns även lite bilder från Venezuela resan. Jag håller på att lägga in bilder i inläggen, men det kommer ta lite tid :P
Det är inte lite tid som gått åt heller... Nästan hela dagen... (Sov bort halva)... Men vädret ute har varit så hemskt, så jag har bara inte orkat ta tag i någonting...
Även om tanken med denna lediga helg var att få iordning här hemma... Jaja, det kommer en dag imorgon också... Men ja... Då ska jag ner och träna, sen jobba med utkiken... och sen blir det nog för sent tror jag bestämt ;)

Anyhow...
Att sitta och läsa igenom mina bloggar såhär får mig verkligen att sakna resandet...
Jag saknar verkligen Kenya och barnen på barnhemmet... Hade så gärna åkt dit igen... NU! Saknar Mary och Gloria också...
MEN! Gloria kanske kommer till Sverige till jul eller i februari! Hon har släkt i Stockholm och vill gärna se Malmö också! Yaay!

Vill också så gärna tillbaka till Venezuela.. Saknar mina vänner där... Saknar att snacka spanska dagligen... eller iallafall försöka :P
Saknar alla äventyrsaktiviteter och mina usla försök till att dansa salsa... :)

Usch... Är så sjukt ressugen nu!
Det hjälper ju inte att Debbie och Linda är på Island och glaciärsvandrar!

Nu ska jag se på film!

Godnatt!

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0