Kaos på jobb och ögongodis :)

Usch... Igår åkte jag 4 gånger Köpenhamn... Slutade kl 1:53 på natten...  Var själv nästan hela tiden... På 4 av 6 tåg... Hemskt!

Idag har jag också 4 gånger Köpenham, men slutar kl 23:53... Har bara åkt en gång än så länge och jag är redan trött...
Ska åka nästa 18:02... Hoppas att jag inte behöver vara ensam.

Usch så pinsamt...
Debbie hon är min motivation till att vara mer framåt.. Och hon är jävligt bra på det, utan att hon nog vet om det.
Men det är hon som sitter på min axel när jag står och velar över ett beslut...
Idag var belsutet, att ska jag ta kontakt med den über snygga resenären eller inte... Och efter mycket om och men så gjorde jag det... Typ. Skippar nog detaljerna här tror jag...!
Får väl se vad det blir av det... Men oavsett om killen hör av sig eller inte så är jag ändå glad att jag gjorde det... Annars hade man suttit här och beklagat sig över att man inte gjort det...
Men whooosh! Så het! :P~

Intressant på mina turer igår var dock att på 3 olika tåg så påpekade 4 olika personer att jag var lik någon de kände... och en tyckte att jag var lik någon från Baren... Några döpte om mig till Jasmina... De tyckte jag såg bosnisk ut, och ville därför att jag skulle heta Jasmina...
Även om många människor var glada och trevliga igår, så strulade tågen så sjukt mycket, och jag var ensam på som sagt 4 av 6 tåg.. Och då är man ensam att få ta all skit från missnöjda resenärer.
Och vissa skulle bara jävlas. Bar för att. Hatar det! Speciellt när dagen redan är mindre bra... så behöver man inte sånt!
SUCK!

Låter man bitter eller låter man bitter?
Ska försöka låta bli det nu ;)

På återseende!

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0