KENYA: Fredag, 27 Januari 2006.


Jambo...

Sista dagen i detta vackra land... Nu måste jag lämna en massa människor...Jag vill verkligen inte...


Vi vaknade vi 6:00am...jag var astrött... Men vi pallade oss upp och gjorde oss i ordning... Sen kom Kintu och knackade på... "Are you tired? You look like shit"? - Haha...NÄÄÄÄDÅ!


Sedan gick vi ner till frukosten tillsammans. De hade inte Zesta jam idag, så jag testade den andra gula sylten...marmeladen... men FY FAN vad äcklig!!

Jaja, sedan gick vi upp till rummet och packade det sista...


Sedan kom även Gloria...

Billy ringde strax före halv åtta, och då bar vi ner våra saker...

Sedan blev det ett stort kramkalas... Det var så hemskt... jag ville inte åka...

Vi lämnade Kintu och Gloria på YMCA...men Mary hängde med oss till flygplatsen.


Sedan åkte vi till Jomo Kenyatta International Airport.

Vi åkte i alla fall på "rätt sida" av vägen...på vägen in mot stan var det kilometerlånga bilköer...!


Men något som var lite läskigt var när vi blev stoppade av polisen... Han skällde en massa på Billy (han ville ha mutor), men tack och lov så fick vi åka vidare utan problem...men Billy höll ju på att skita i byxan...oj så nervös han var!

Jaja, jag tänker i alla fall inte åka med Billy mer...

När vi kom till flygplatsen så sa vi hejdå till Mary, sedan gick vi in med vårt bagage.

Min väska (Kintu: "This is so heavy! This is way more than 20 kilos"! - den vägde 20,4 kilo! J Och jag behövde inte betala för någon övervikt!


Planet var ungefär en timme försenat innan vi kom iväg.


Jag satt mest och gjorde armband på flygplanet... tittade lite på film (tills min skärm pajade)...

Det var fantastisk utsikt och väldigt klart... Jag kunde se Sahara öknen... Och när vi kom ovan molnen så sken solen och det var jättefint!

Det är riktigt mysigt att flyga!


Jag tappade rösten mer och mer under hemresan, och när jag var hemma (ca 23:30) så kunde jag knappt prata alls...

...I left my heart (and my voice??) in Kenya...


Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0