En dyster november dag...

Jo, efter mycket om och men så löste sig gårdagen... Och passet i sig var relativt lugnt...
Men självklart när jag skulle cykla hem, då blåste det stormar och himlen öppnade sig... med regn. Inte mörkblå natthimmel. Jag var ju dock på väg ''åt rätt håll''... Så det fick vara...!

Nu längtar jag verkligen tills den 26e.. Tror det är det datumet iallafall... Då One tree hill säsong 5 kommer på DVD! Yaaay! :)

Enda lediga dagen denna veckan... Känns bra. Just nu iallfall... Snart är dagen dock slut... Eller ja, klockan är bara 15... men vädret får en att känna att klockan är närmare 18 på kvällen... Dystert!

Ska bege mig till Triangeln nu och köpa föda. Sista inhandlingen innan lön hoppas jag. Har inte råd med mer :P~
Hej hej!

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0