Bitterhet, maskerad, LESS THAN JAKE

Bitter, bitter, bitter.
Känns som om det är det enda jag nämner på bloggen just nu... Tragiskt.
Hård dag på jobb även idag.
Jag förstår verkligen inte hur människor kan vara så elaka... tjuriga... oärliga... Till vilken nytta?? Tjäna några kronor... Elaka för att få ut sin ilska på någon annan än familjemedlemmar?
Jag är också en människa med känslor och orkar inte hur mycket som helst... :(
Usch. Nu ska jag lämna det till det förflutna och njuta av en ledig helg...

Imorgon är det festen hos Ullis... Jag har nu min klänning! Så fin den är. Ska ta bild och lägga upp imorrn när jag är klar med sminkning och håruppsättning.
Ett problem nu är bara vad tusan jag ska köpa till Ullis?! Jag har verkligen ingen aning... ''Jag behöver ingenting'' är inte till någon hjälp heller :P~

En annan glad nyhet är ju att jag ska se Less Than Jake på lördag nästa vecka! Jobbar visserligen morgon, och börjar 6:08 dagen efter... But I don't care! It's Less Than Jake!!! :) Här i Malmö dessutom, underbart!!

Nu ska jag lägga mig och se en film och glömma dagen som har varit.
Peace!

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0