Ännu en dag...


Min favoritbild från konserten:



GAVIN DEGRAW


Japp, då har yttligare en dag passerat... Känns så iallafall... Även om klockan bara är 18:00..  Men dagen i sig har varit mörk, dyster och tråkig!

Jag har haft ytterst kul med att tvätta idag (känner ni sarkasmen?)... Och även jobbat lite.
Jag har ju semester i 4 dagar till från mitt 1:a jobb... Men mitt 2:a jobb är ju som jag jobbar hemifrån... Och jag har en hel del att göra. Deadline nästa vecka. 
...Men en dag som denna så passar det perfekt att sitta inne och jobba... Hade det varit fint väder ute hade det varit svårare...!

Vet inte riktigt vad morgondagen väntar faktiskt...
Ska hämta min nya rem till klockan... Träna... Städa?... Ja, vi får väl se vad som väntar...!

Nu ska jag återgå till arbetet.

Later!

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0