Allmänt utmattad...

Usch... Ska man vara så här utmattad i hjärnan efter jobb?
Självklart ska man vara trött, det är ju normalt.. men jag känner mig helt utmattad utan någon mer ork i kroppen...
Det händer någonting hela tiden...
Är det inte knark razzia på tåget, så är det försenade, inställda, ej fungerande tåg, bittra resenärer, elaka resenärer, fruktansvärda resenärer... Som tyvärr suddar ut den lilla procenten av trevliga resenärer på grund av sitt beteende...
Att bli idiotförklarad dagligen, värst också för att man gör sitt jobb... Usch..

Det var trevligt att titta in en liten stund till Jonna och c/o på Styling You ikväll... Småprata lite... Köpte mig nya produkter till håret... Silicondroppar och glansspray... Luktar underbart gott...
De hade ju lite invigning ikväll, så det var 20 % rabatt :)

Men åh så skönt det är att vara hemma i soffan... Känns som om jag inte kommer kunna röra mig över till sängen ens... Är så slut!

Nu ska jag se på en film... varva ner och bara vara...
You do it too, it's goooood!

Hej hej!

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0