Accessories, accessories, accessories!

Okej.. Jag har jobbat hela helgen... Har varit ledig idag och jobbar nu fram tills fredag. Slutar 20 38 på fredag kväll (blä!)
Vad har gjorts idag då ? 
Jo, jag var ju tvungen att åka till uniformscentrum i Köpenhamn och testa den nya uniformen... Visst var det en härlig känsla att få på sig en XS piké tröja.. och den var ändå lite 'pösig' :)
Jösses ja...

Sen skulle jag till nya kontoretpå DSB First... Ta kort till tjänstelegitimationen... Yaaay, såg ju lagom fräsch ut idag. Jaja.
Drog därfter till Rönneholms och köpte en ägg-och kaviar macka. Gott!

Sen skulle jag till Buttericks... Behöver ju hitta en pilbåge och en mantel tills på lördag.
Pilbågen på Buttericks var i blast och lagom stor för en 5-åring, så nej...
Manteln... var nästan genomskinlig och kostade 300 kr! BAH!

Men efter ett besök på Myrornas så hittade jag ett jätte coolt bälte som jag ska ha till klänningen! Me like!
Efter det stack jag till Humana, också en second hand butik... Hittade en asball cape för 250 kr!! Den är helt perfekt! Nästan iallafall! :P
Den är kortare på sidorna, för armarna.. Inte så jag vill ha det.. Jag vill ha en hellång.. men det fick vara, jag köpte den! Wooh!
Ska lägga upp en bild sen på lördag när jag är färdig stylad ;) Asballt!
Måste bara hitta en båge och pilar nu också... Får väl göra en själv i värsta fall!


Nighty night!

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0