1 dag kvar...

Usch ja... Nu är det bara en dag kvar på min semester.. På onsdag återgår jag till... den vanliga gråa vardagen... *Sigh*

Jag skulle vara duktig och gå upp kl 9 idag tänkte jag.. Men på grund av killer insomnia igårkväll så blev det inte så.
Somnade inte förrän vid 2 tiden... Så jag satte alarmet på 11 istället...
Och vid 10 30 tiden vaknade jag, fullt utvilad :)

Stack till gymmet... Inte ensam där idag tyvärr.. Nästan så man tycker 4 själar är fullt hus... Men det gick bra. Jag behövde inte vänta allt för mycket på de olika maskinerna.

Sen stack jag till jobb och lämnade lite papper... Ska bli ett nytt företag efter nyår, så det är så sjukt mycket papper som ska lämnas in... Dessutom måste jag testa nya arbetskläder... Skulle boka tid idag, men eftersom jag inte fått mitt nya schema så kan jag inte boka någon tid...
Får det nya schemat den 15e, så jag får väl återkomma då...

Ska sätta mig och jobba någon timme nu, se om jag inte kan bli klar med nyhetsbrevets maillista snart... Har inte så mycket kvar nu.

Later!



Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0