Underbar dag med K och antagningsbesked från studiekurser!

Jag vet inte ens vart jag ska börja...

Söndagen och måndagen var fulla med väntan... Väntan att äntligen få träffa K igen på tisdagen. Hen hel dag tillsammans. Kändes som en evighet!

Gårdagen med K var verkligen underbar... Även om vi kunde haft mer tur med vädret. Det regnade HELA dagen.
Jag åkte in till Köpenhamn och mötte upp honom... Följde med till bussen... Klockan var väl rund 14, men killarna från Less Than Jake sov fortfarande, utom Roger.
K skulle rita upp en karta till Hotellet så killarna skulle hitta dit...

Sedan började vi gå... Vi gick Ströget hela vägen upp till Kongens Nytorv... På vägen gick vi in på Urban Outfitters (Looooove!)
Sen skulle vi leta efter ett ställe att äta på... Tillslut så gick vi in på en restaurang där jag träffade Marie sist... Klockan var 16:04.. Köket hade ju så klart stängt mellan 16-17...
Men vi frös, så vi tog en paus där med te och espresso :)

Sedan skulle vi tillbaka till hotellet och lämna av  lite saker...
Därefter så skulle vi hitta någonstans att äta.. Ingen av oss ville bestämma, men det föll tillslut på Hard Rock, vilket K blev väldigt nöjd med.. American food!!!  Så söt :)
Det var jättegott och vi hade jätte trevligt... och det var vaaarmt och skönt..!

Sedan gick vi in på Tivoli... fortfarande regn och svinkallt... (att jag inte ens blivit förkyld än är ett mirakel!)
Men vi stannade inte speciellt länge! :P~

Vi stack tillbaka till Hotellet igen och snackade ihop oss med de andra... De skulle tydligen till Vega och se Motörhead, men hade bara 7 biljetter... Men vi hängde på för att se om vi hade chans att komma med in...
Och det hade vi, jätte trevligt folk som jobbade ;) 

Även om det inte är mysmusik direkt, så var det jättemysigt att vara där med K...  Lovely.
Men på vägen dit från hotellet... Seriöst, varannan butik var en sex shop eller stripp klubb, någon som Roger inte var sen med att kommentera! :P~

Lite små creepy i de områdena... Personer som öppet satt med sitt knark och... ja.. tillfredställde sig själv med det...
Sedan stack jag och K till bussen och myste resten av tiden tills de skulle dra.
Jag skulle ta tåget 2:03 och de skulle köra mot Tyskland... Less Than Jake spelar där ikväll...
Önskar jag kunde vara där!
...Saknar K sjukt mycket... och hoppas verkligen att det inte dröjer länge innan vi ses igen.


SÅ!
Tre timmar fick jag sovit inatt, sen var det upp på handdators utbildning... ''yaay''!
Men jag klarade mig igenom det... 

Fick också veta att jag blivit antagen till 4 av utbildningarna som jag sökt! :D Alla andra blve tydligen inställda...
Så nu till våren ska jag plugga Psykologi! :D Grymt skoj ska det bli!

Nu ska jag se på film och sakna K en massa :)
Natti..

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0