Impulsköp.

Impulsköp...
Ja, nu gjorde jag precis nått som jag verkligen inte borde... But I can't help it...
Jag hittade filmen Heidi på discshop.se... Det är en riktig nostalgifilm! Har inte sett den på evigheter!! Fick mig att vilja köpa serien ''The road to Avonlea'' också... Men nja... Nån måtta får det vara...
Däremot så kunde jag inte motstå en Saltkråkanbox... Med alla fyra filmerna för 399:-...
''De rika dem kan'', som man brukar säga... problemet är bara att jag inte är rik... Jag gjorde som sagt en impulsgrej.
Tror inte jag kommer ångra det dock... Möjligtvis i slutet på månaden, men det får va!
Jag får ju provision denna månaden! Extra god lön! Och nästa månad kommer alla storhelgstillägg utbetalas. Ska ju jobba både jul och nyår, alla dagar! Härligt!

 Här är nått du inte visste.
Jag har funderat på att skriva en bok. Jag håller på att brainstorma hela tiden känns det som... Får se om det någon gång kommer ner på papper... :)

Fan...
Jag som hade tänkt att sticka till en Wallanderinspelning imorgon... Men den är i Ystad.. och på min lediga dag, ta 5:45 tåget? Det känns inte helt bra ändå...
Så jag tror jag hoppar över denna gången... Synd man inte bor i Stockholm. Där finns det ju hur många statist jobb som helst! Bugger!

Aja.. Nu ska jag snart sova. Brainstorming pågår.
Godnatt!

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0