En helkväll med Less Than Jake!

Jösses ja...
Efter en relativt stormig dag på jobb med böter efter böter, så kom jag äntligen hemåt strax efter 18.
Bytte om snabbare än fort och gick bort till KB.
Även om det var positivt med liten kö så kändes det tragiskt att det var så lite folk. Stackars Less Than Jake!

Två patetiska tjejer försökte tränga sig i kön, så fult gjort. Började snacka med killarna framför mig... Okej, tyckte jag... Dem känner väl varandra... Men helt plötsligt började de presentera sig... Så när de började släppa in folk så knackade jag dem i axeln och frågade om de tyckte att det var speciellt snällt gjort... Bitches.
Det var mest en princip sak egentligen.. för det var kanske 20 pers i kön...

Sen var den in och ta min plats som front row girl...
De som öppnade heter Part timers. Småländska band, riktigt bra faktiskt!
Därefter följde en galen föreställning av Guttermouth. Jag har nog ALDRIG sett ett band förolämpa pubiken så som de gjorde! All good fun, men jösses vilken rå humor!!

Sedan kom äntligen Less Than Jake. Underbart! Jag har måttligt ont i revbenen idag, för det blev ett sånt jävla tryck!!
Riktigt härliga killar!

De minglade efter shown också vilket var riktigt kul!...
Men det bästa av allt var nog att under tiden som de spelade så spanade jag in ljudkillen...
Efter showen kom han fram och pratade med mig och vi spenderade resten av kvällen tillsammans tills de skulle bege sig mot Stockholm kl 2am!
Det var en riktigt härlig kväll och jag ser fram emot att träffa K igen :)  More of that later...

När jag kom hem var jag knappast i stånd till att sova... Men klockan skulle ringa 4:45... Så jag hade inte så mycket val.
Fy fan vad trött jag är nu kan jag ju medge!
Klockan är 06:38 och jag väntar på att åka mitt tåg 7:02... Jag vill verkligen bara ha min säng...! Som jag ska sova i eftermiddag! Uh huh!

Har lite meck att fixa nu innan jag ska åka... Så, på återseende!
Hej hej

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0